חשיבות הבריף לפני שיוצאים לדרך עם סרטון חדש

למה כל כך חשוב שיהיה בריף מסודר?

בטח תסכימו איתנו שסרטון מוצר/ סרטון שיווק או כל סוג אחר של סרטון, הוא פרויקט שלוקח זמן.

יש סרטונים שיכולים להסתיים תוך שבועיים, ויש כאלו שיסתיימו תוך חודשיים. הרבה פעמים הלקוחות שלנו מספרות ומספרים לנו שהעבודה על הסרטון, נותנת הזדמנות להגדיר מחדש את המוצר.  כמו למשל לדייק מסרים, להבין מה ההנעה לפעולה. חלק מהלקוחות יעידו שנהנו מהתהליך וחלק שיתפו שקצת פחות.

ההזדמנות הזו, הזדמנות ללמוד על קהלי היעד אליהם אנחנו פונים, באילו פלטפורמות אנחנו רוצים להציג את הסרטון שלנו ועוד, לא מתרחשת סתם – היא מגיעה בזכות בריף הכנה מקדים ומדויק, רגע לפני שמתחילים לכתוב תסריט.

את הבריף הכל כך חשוב הזה, אנחנו מגישים ללקוח שלנו. הוא בנוי ממס’ נושאים ומיד נתייחס אליהם.

בריף מסודר – נגזרות מדויקות לסרטון

מאוד מומלץ לעבור יחד (חברת ההפקה והלקוח) על הבריף ולחשוב מה נרצה להשיג ואיזה סרט הכי נכון לנו, שבסופו של דבר ישיג את המטרות שהגדרנו.

טיפ מאיתנו – במידה ויש תכנון לצלם סדרה של סרטונים (למשל סרטון מרכזי על המוצר שלכם ומס’ סרטונים קצרים על אותו מוצר אך עם פנייה היא לקהלי יעד אחרים), חשוב מאוד להתייחס לכל סרטון כגוף נפרד ולמלא בריף ותסריט נפרדים.
עבודה רוחבית זו מאפשרת להגיע לתוצאות מדויקות ואפקטיביות.

אל תתייאשו, עבודה מדויקת עלולה לקחת קצת זמן

לעיתים העבודה על הבריף לוקחת מעט יותר זמן ממה שציפינו. אל תתייאשו, זה יכול לקצר תהליכים בהמשך הדרך. 
זכרו –  זה החלק החשוב ביותר, זה התחקיר. עבודה מעמיקה על הבריף, תבטיח התייחסות לכל הנקודות האלו בתסריט ותמנע תיקונים או שינויים מיותרים בהמשך הדרך.

מבנה מומלץ לבריף הכנת סרטון 

ריכזנו את הנושאים המרכזיים לבריף:

  1. שם החברה, דדליין לסיום הפרויקט. – כללי.
  2. רקע על החברה והתוכן העיקרי שיוצג בסרטון – במס’ משפטים.
  3. באלו פלטפורמות הסרטון יפורסם (אתר, באמצעות מייל, כנס, תערוכה ועוד) – פלטפורמות שונות מחייבות פניה שונה לקהל היעד.
  4. מסרים עיקריים שיוצגו בסרטון – אפשר בהחלט לפרט מס’ מסרים, אבל להימנע מריבוי מסרים. לשמור על הסרטון ממוקד.  המלצה שלנו היא ל3 מסרים סה”כ.
  5. במידה ומפרטים על המוצר בסרטון – הסבר קצר על השימוש במוצר.
  6. יתרונות – ספרו בקצרה על היתרונות שחשוב  שיוצגו בסרטון  – על המוצר/על השירות/על החברה.
  7. הנעה לפעולה – מה תרצו שהלקוח יעשה אחרי שצפה בסרטון?
  8. רפרנס לסרטון – במהלך צפיה בסרטון אחר התגלה שהוא עונה ממש לכיוון שלנו? שלחו אלינו.

יש שאלות נוספות? עשינו לכם/ן חשק לסרט? שלחו פרטים וצוות RedBird יישמח לחזור אליכם/ן בהקדם

Call Now Button
לוגו של וואטסאפ
גלילה לראש העמוד