חשיבות הבריף לפני שיוצאים לדרך עם סרטון חדש

למה כל כך חשוב שיהיה בריף מסודר?

בטח תסכימו איתנו שסרטון מוצר/ סרטון שיווק או כל סוג אחר של סרטון, זה פרויקט שלוקח זמן.

יש סרטונים שיכולים להסתיים תוך שבועיים, ויש כאלו תוך חודשיים. הרבה פעמים הלקוחות שלנו מספרים/ות שהעבודה על הסרטון, נתנה להם/ן הזדמנות להגדיר מחדש את המוצר שלהם/ן, כמו למשל לדייק מסרים, להבין מה ההנעה לפעולה. חלק מהלקוחות יעידו שנהנו מהתהליך וחלקם/ן קצת פחות.

ההזדמנות הזו, הזדמנות ללמוד על קהלי היעד אליהם אנחנו פונים, באלו פלטפורמות אנחנו רוצים להציג את הסרטון שלנו ועוד, קורית לא סתם – היא קורית בזכות בריף הכנה מקדים ומדויק, שנייה לפני שמתחילים לכתוב תסריט.

הבריף הכל כך חשוב הזה, אנחנו מגישים ללקוח שלנו. הוא בנוי ממס' נושאים ומיד נתייחס אליהם.

בריף מסודר – נגזרות מדויקות לסרטון

מאוד מומלץ לעבור יחד (חברת ההפקה והלקוח) על הבריף ולחשוב מה אנחנו רוצים/ת להשיג ואיזה סרט הכי נכון לנו, שבסופו של דבר ישיג את המטרות שהגדרנו.

טיפ מאיתנו – במידה ומתוכננת לכם סדרה של סרטונים (למשל סרטון מרכזי על המוצר שלכם ומס' סרטונים קצרים על אותו מוצר, אבל הפנייה היא לקהלי יעד אחרים), חשוב מאוד להתייחס לכל סרטון כגוף נפרד ולמלא בריף ותסריט נפרדים.
עבודה רוחבית זו תאפשר לכם/ן  להגיע לתוצאות מדויקות ואפקטיביות.

אל תתייאשו, עבודה מדויקת עלולה לקחת קצת זמן

לעיתים העבודה על הבריף לוקחת מעט יותר זמן ממה שציפיתם/ן. אל תתייאשו, זה יכול לקצר תהליכים בהמשך הדרך. 
זכרו –  זה החלק החשוב ביותר, זה התחקיר. עבודה מעמיקה על הבריף, תבטיח התייחסות לכל הנקודות האלו בתסריט ותמנע תיקונים או שינויים מיותרים בהמשך הדרך.

מבנה מומלץ לבריף הכנת סרטון 

ריכזנו עבורכם/ן את הנושאים המרכזיים לבריף:

  1. שם החברה, דדליין לסיום הפרויקט. – כללי.

  2. רקע על החברה והתוכן העיקרי שיוצג בסרטון – במס' משפטים.

  3. באלו פלטפורמות הסרטון יפורסם (אתר, באמצעות מייל, כנס, תערוכה ועוד) – פלטפורמות שונות פניה שונה לקהל היעד.

  4. מסרים עיקריים שיוצגו בסרטון – אפשר בהחלט לפרט מס' מסרים, אבל להמנע מריבוי מסרים. המלצה ל3 מסרים סה"כ.

  5. במידה ומפרטים על המוצר בסרטון – הסבר קצר על השימוש במוצר.

  6. יתרונות – ספרו בקצרה אלו יתרונות חשובים לכם/ן שיוצגו בסרטון  – על המוצר/על השירות/על החברה.

  7. הנעה לפעולה – מה תרצו שהלקוח יעשה אחרי שצפה בסרטון שלכם/ן?

  8. רפרנס לסרטון – נתקלתם/ן בסרטון שאהבתם/ן שעונה למה שאתם/ן מחפשים/ות? שלחו לנו.

יש שאלות נוספות? עשינו לכם/ן חשק לסרט? שלחו פרטים וצוות RedBird יישמח לחזור אליכם/ן בהקדם

לוגו של וואטסאפ
גלילה לראש העמוד