סרטים משלב התסריט ועד ההגשה צריכים להיות מותאמים לקהל היעד שלהם, לדבר
בשפה שלו ולהעביר לו את המידע הרלוונטי.

הכנה והפקה של סרטון צריכה להתחשב בשישה עקרונות:

1. למי אני פונה?

 

מטבע הדברים בשימוש במוצר רפואי על ידי איש מקצוע או על ידי אדם פרטי
קיימים סיכונים. במוצר מהסוג הזה, החשיבות באמינות ובביטחון בשימוש במוצר
קריטי לעומת מוצרי צריכה אחרים או שירותים שונים.
התוצאה הסופית, הסרט, מחוייבים להראות את האמינות של המוצר, באמצעות
תוצאות שנבדקו מעבדתית, הצגה של דובר מקצועי ואמין, סביבה נקייה
ומשרה בטחון.

2. מה אני רוצה לומר?

 

על פי הסעיף הראשון נגזר העקרון הזה, האם אנחנו רוצים להעביר מסר שיווקי מכירתי?
להציג את המוצר כבטוח וזמין לכל אדם? להביט את היתרונות בתוצאה הסופית
למשתמש? להציג את המכשיר כמוצר יוקרה שניתן לנצל את היתרונות שלו רק
באמצעות איש מקצוע? האם רוצים להציע רווח שאיש מקצוע יכול לשאת מהשימוש
במוצר הרפואי במרפאה או במכון שלו?  להדגיש את האמינות של המכשיר? תשובה
לכל אחת מהשאלות תייצר תסריט אחר ותקבע את האופי שלו.

3. לשמור על אמינות.

 

על פי הסעיף הראשון נגזר העקרון הזה, האם אנחנו רוצים להעביר מסר שיווקי מכירתי?
להציג את המוצר כבטוח וזמין לכל אדם? להביט את היתרונות בתוצאה הסופית
למשתמש? להציג את המכשיר כמוצר יוקרה שניתן לנצל את היתרונות שלו רק
באמצעות איש מקצוע? האם רוצים להציע רווח שאיש מקצוע יכול לשאת מהשימוש
במוצר הרפואי במרפאה או במכון שלו?  להדגיש את האמינות של המכשיר? תשובה
לכל אחת מהשאלות תייצר תסריט אחר ותקבע את האופי שלו.

4. אפשר לראות

 

מוצר קיים שמצטלם טוב עושה לעצמו ולחברה המייצרת שירות טוב, מוצר שלא
נראה טוב עלול לפגוע במכירה ולכן ישנם מקרים שבהם עדיף להראות תוצאות
של מוצר בלי לראות את המוצר עצמו.
במידה שהמוצר עדין לא קיים ונדרש להשתמש בהדמיות, הדמיה טובה תעשה
את העבודה והדמיה שאינה טובה תפגע בה.

5. אחידות

 

הפקת סרט מוצר חדש דומה לחידוש לוגו של חברה, המטרה היא לחדש, לרענן,
להכיר לקהל חדש, אבל בלי לאבד קהל ישן שמכיר את המותג ולא ידע לזהות אותו.
סרט מוצר חדש שיוצא עבור אותו מוצר או חברה צריך להמשיך קו עיצובי, גרפי,
שנראה בסרטים הקודמים בתוספת רענון, מראה משודרג ועדכני לתקופה.

6. תקצוב ותכנון

 

בניה של תקציב, רעיונות והכנת חומרים מראש תוכל לחסוך עלויות בהמשך הדרך,
שכתוב של תסריט וצילום מחדש של סרטים יכול להיות יקר בהרבה מהכנה
מראש וביצוע רצוף של העבודה עד התוצאה המוגמרת.

לוגו של וואטסאפ
גלילה לראש העמוד